пятница, 24 июня 2016 г.

МК Морський альбом "Море" від Вікторії

Всім привіт - привіт !!!! Сьогодні з вами я, Вікторія!!!! І у мене для вас мінік альбомчик "Море" з колекції Море від ТМ ScrapMir, і сьогодні буде представлене відео і фото мк ..!!!!
І так! Що ж нам потрібно для виготовлення міні - альбому !!! Це - ...... обрати тему і колекцію, формат, стиль ...У мене тема море, море, море ....Літо і такі альбомчики саме актуальні, колекція "Море" чудово підійшла для мене і по кольору і по стилю..альбом створився на одному подиху і я вкотре переконуюсь, що коекції СкрапМір просто ідеальні для створення альбомів..
Формат 15*15..Стиль - морський ..

Матеріали, які я використовувала
- набір паперу 30*30,
- набір паперу 20*20,
- висічки,
- пивний картон,
- синтепон,
- тканина,
- клей (у мене дракон )
- двохсотронній скотч з синтепоном,
- металеві підвіски,
- мереживо,
- папір для основи під фото (у мене з фактурою полотна),
- лінійка,
- ножниці,
- канцелярський ножик,
- люверси, інструмент для них,
- дирокол
Приступаємо до обкладинки. Вирізаємо з пивного картону два квадрати форматом 15*15 та ситепон такоко ж розміру..

Приклеюємо синетпон до картону
Вирізаємо тканину приблизно на 2 см більший від картону ...
Заклеюємо кутики до картону ..
Тепер згинаємо і приклеюємо тканину паралельно одна одній ..
і так робимо з іншої сторони та робимо все так само з другою стороною.
Декоруємо нашу обкладинку і спинку..підбираємо матеріал..
Прошиваємо..
обкладинка готова ..!!!
 Відео МК розворотика ...!!!! та повний огляд альбочика ..
приємного перегляду
та детальки фото..!!!
Альбом формат 15*15, 8 розворотиків (4 основних + додаткові фігурні сторінки, які додають ще 4 розворти)

перший розворот і додаковий маяк ..
Другий розворо, додаковий рятувальний круг та 
Третій розворот та додаткоий кораблик
Четвертий розворотик, і штурвал...
І спинка альбомчика
Дякую, за увагу ))
усіх цілую... папа.))





10 комментариев:

  1. Какой морской морской альбом! канатики какие! очень красивое исполнение, и коллекция обалденная.

    ОтветитьУдалить
  2. Очень замечательный альбомчик!)😃
    Я тоже как раз работаю над вышивкой в морском стиле, думаю оформить в открытку или может блокнот, еще думаю....

    ОтветитьУдалить
  3. Какой славный миник! Спасибо за МК! Мне он точно пригодится

    ОтветитьУдалить
  4. Столько интересных секретиков в минике, класс! Спасибо за МК!

    ОтветитьУдалить
  5. Спасибо за МК!

    ОтветитьУдалить
  6. Очаровательный и суперовский альбом получился!

    ОтветитьУдалить