воскресенье, 5 марта 2017 г.

СП Lovely Mini 2 етап. Вікторія Зарембіцька

Всім, привіт! І сьогодні з вами Вікторія Зарембіцька і я буду вам показувати 2 етап СП Lovely Mini
Моя нове захоплення - це чудо-мініки!!
Вони здаються мені дуже милим, теплими та дуже вже ручними, так і хочеться їх тримати у руках та роздивлятись детальки !!


Альбомчик створився з чудової та неймовірної колекції  "French Provence"
Фото, які обрала так і говорили мені, що і як має бути.. Форматик обкладинки 11*13, серединка чудо-гармошки 10,5*10,5, багато потаємних кишеньок для карткок із  записами та 
 додаткових фото!!
Ніжний, крихітний і водночас зберігає так багато...
Декор та всі матеріали викорстовувала з тієї ж колекції - висічки, чіпборд- гудзички, та фішки, наклейки
.........
Чудо серединка - гармошка.


Ще деатальніше вам маленький відео огляд ...

Надіюсь, я вам принесла багато натхнення та тепла.))
Дякую, що залишаєтесь з нами!
 .......
Любові та затишку вам...


6 комментариев:

  1. Прелестный альбомчик ) милый и нежный... Фото замечательные!

    ОтветитьУдалить
  2. Виктория,какой милый альбомчик!Нежный и гармоничный в каждой детальке. Фото чудесные, прям единое целое в сочетании с бумагой. Очень нравится.Спасибо за вдохновение!

    ОтветитьУдалить