пятница, 29 ноября 2019 г.

Міні-альбом море від Людмили Половинко для 4 етапу СП Lovely mini-2. Рамки

З Вами я, Людмила Половинко (ИГ: @polovinkoliudmila). Для четвертого етапу нашого спільного процесу я зробила міні-альбом з нашої нової морської колекції "Nautical Graphic". Колекція, яка не є звична  для нас, але дуже натхненна. В своєму альбомі я використала набір рамок, які чудово підходять для вставлення в них фотографій.




Я дуже люблю такий глибокий синій колір, а в поєднанні з пісочним це виглядає  особливо стильно і контрастно.


Спочатку, пропоную переглянути відео огляд альбому щоб побачити його в динаміці:



Альбом розміром 15*15 см і має 5 розворотів, там є багато різних секретів. Тут я активно використала наші рамки, які йдуть до колекції. Найбільші рамки з набору підходять для фотографій, а менші я використала для декору.  


Альбом я зробила практично лише з декору, який йде до цієї колекції, додала лише тематичної вирубки та шнурок.


Я люблю працювати з повним набором колекції, так як не потрібно підбирати і шукати тематичний декор. В даному випадку виробник вже подбав про усе, а  дизайнери все чудово продумали та підібрали.

















Комментариев нет:

Отправить комментарий