среда, 14 июня 2017 г.

СП "Один за всех" 1 этап Блокнот-бейбібук.+ МК от Світлани Коваль

Привіт, дорогенькі.
Сьогоді з вами я Світлана Коваль і дуже милий хлопчаковий бейбібук.
Як я вже казала, цого разу я вирішила не робити альбомчика, а зробити не менш цікаву і потрібну річ - мамин щоденник. Де матуся зможе не тільки вклеїти фото, а й зробити дуже багато записів про свого малючка. А щоб наш блокнотик був щей красивим, в серединку я додала  розділювачі, кишеньки, а також конвертики )))) І все це завдяки чудовій ніжній дитячій колекції "Little bear"  
________________________________________________________
Привет, дорогие.
Сегоди с вами я Світлана Коваль  и очень милый хлопчаковий бейбибук.
Как я уже говорила, в этот раз я решила не делать альбомчика, а сотворить не менее интересную и нужную вещь - мамин дневник. Где мама сможет не только вклеить фото, но и сделать очень много записей о своем малыше. А чтобы наш блокнотик был еще и красивым, в серединку я добавила  разделители, кармашки, а также конвертики)))) И все это благодаря замечательной нежной детской коллекции "Little bear"
Покажу вам трішки фото, а в кінці вас чекає МК, процес по створенню такого блокнотика ))
_________________________________________________________________
Покажу вам немного фото, а в конце вас ждет МК, процесс по созданию такого блокнотик))

Думаю, ви вже помітили, що мені дуже сподобалось робити ось такі фішечки за допомогою епоксидних наклейок та деревяних гудзиків. Такі вони мімімі )))
____________________________________________________________
Думаю, вы уже заметили, что мне очень понравилось делать вот такие фишечки с помощью эпоксидных наклеек и деревянных пуговиц. Такие они мимими)))

А ось і серединка. / А вот и серединка.






Тут великий конверт, де можна помістити особливі записи або фото УЗД.
_______________________________________
Здесь большой конверт, где можно поместить особые записи или фото УЗИ.









А в кінці є два маленьких конвертика, наприклад для бірочки та локона.
_________________________________
А в конце есть два маленьких конвертика, например для бирочки и локона.

Спинка )) 


 А ось і МК )) Гарного вам перегляду!
______________________
А вот и МК)) Хорошего вам просмотра!


І наостанок, ще раз покажу вам свої залишки ))
_______________________________
И напоследок, еще раз покажу вам свои остатки))
Дякую,що дивились та читали мене))
З нетерпінням чекаю ваші роботи!!
Па-па.
___________________________
Спасибо, что смотрели и читали меня))
С нетерпением жду ваши работы !!
Папа.
Материалы коллекции "Little Bear"

15 комментариев:

  1. Какой чудесный!
    Девочки, можно вопрос не в тему...галерея работ ПЧ с 12.06. будет работать? Хотела добавится, а линок нет...

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибо большое! Галерея будет, думаю на днях уже будут линки))

      Удалить
  2. Дуже гарний і акуратний з цікавими розділювачами! Хочу запитати чи обрізаєте блок після зшивання і де купуєте(чи малюєте ) сторінки для блокноту українською мовою? Дякую за натхнення!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую щиро!! щодо сторіночок, якщо роблю наприклад зістарені каковані то не обрізаю ніколи, а таких щоденниках чи блокнотах,майже завжди обрізаю ,але не сама - йду в друкарню, там це зроблять швикдо і гарно. Цього разу нажаль обрізати не получилось, бо хворіли з малюком,і просто не було змоги .

      Удалить
    2. дякую, а де все-таки берете сторінки для блокноту?))

      Удалить
    3. Дякуююю!
      Забула про сторінки, не знаю чи тут реклану можна робити ))) напишіть мені в фейсбук,я вам скину ссилочку )))

      Удалить
  3. Красиво и очень нежненько!!!!!!!!

    ОтветитьУдалить
  4. Дуже сподобався! У нас є "спадковий" дитячий щоденник, його подарували моїй матусі, коли народилася я, а після мого заміжжя він перейшов до мене, і я вже робила у ньому записи, а коли навчилась трохи скрапити, ще й оформила кілька фотокарток на вільних сторінках та відновила обкладинку. Так що справді це дуже корисна річ. Дякую за МК! А підкажіть будь ласка, де брали такую чарівну тканину з хмарками?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую щиро!!! Можу тільки уявити наскільки приємно тримати його в руках, і гортати ті сторінки з записами)) Я маюсь альбом такий,який мені мама зробила з фото і записами то я кожен раз як дивлюсь його то емоції просто переповнюють!
      А щодо тканнки, то це здається польський котон, подивіться в групах ,які закупки ведуть.

      Удалить