суббота, 17 июня 2017 г.

СП "Один за всех" 1 етап. Вікторія Зарембіцька

  Всім привіт!
З вами Вікторія Зарембіцька і у мене для вас дещо дуже ніжне. Все це для 1 етапу СП  "Один за всех". Для мене і звично і ні творити з одної колекції. Але наш СкрапМір такий гармонійний, що я звичайно поєдную декілька колекцій, але не сьогодні ! 
Одна колкекція, всього лиш одна і 4 етапи, це ж так круто використати все і навіть маленький шматочок. Моя колекція  "Леди Шебби" ніжна, зефірна і просто шеббі прекрасна! Що творити я зразу знала! Звісно ж шеббі альбом але у новому для мене вигляді.
 Альбом форматиком 15*15,5 розвротів вміщає 15 фото і має багато потаємних кишеньок на додаткові фото. Творила його на одному подиху, основа сторіночок скрап папір з тканиною, така от сторінка шеббі і дуже мені мила. Альбомчик для фото юної леді або ж маленької зефірки принцеси. В альбомі використовувала багато кружева, та декору від ScrapMir цієї ж колекції: чіпборд, та гудзички
...................................................................................................
Всем привет! С вами, Виктория Зарембицька и у меня для вас кое-что очень нежное все это для 1 этапа СП "Один за всех" .. Для меня и привычно и нет творить с одной коллекции, но наш СкрапМир такой гармоничный, что я совмещаю несколько коллекций, но не сегодня! Одна колекция, всего лишь одна и 4 этапа, это же так круто использовать все и даже маленький кусочек. Моя коллекция "Леди Шебби" нежная, зефирная и просто шебби прекрасна! Что творить я сразу знала! Конечно шебби альбом но в новом для меня виде.  Альбом форматиком 15 * 15,5 розвротиков, вмещает 15 фото и имеет много потайных карманов на дополнительные фото. Творила его на одном дыхании, основа страничек скрап бумага с тканью, такая вот страница шебби и очень мне мила..Альбомчик для фото юной леди или маленькой зефиркы принцессы. В альбоме использовала много кружева, и декора от ScrapMir этой же коллекции: чипборд, и пуговки


Так і хочеться тримати його у руках.. 
...........................................
Так и хочется держать его в руках ..
Перший розворотик
                               один листочок білий аркуш, друга сторінка задекорована
Другий розворотик.




Третій..



Четвертий..
П'ятий..
І відео огляд вам для натхнення
................
И видео обзор вам для вдохновения
От що залишилось з колекції..
В наборі 10 листів, з них один картки ..
.................................
Вот что осталось из коллекции .. В наборе 10 листов, из них один карточки ..
Листок один вирізала
 Два цілих листка
Дякую, що залишаєтесь з нами..
                                                       Усім багато сонечка і тепла..




2 комментария:

  1. Так, це для справжньої принцеси! Дуже сподобалось як поєднане паперове та текстильне мереживо. Чудовий альбом!

    ОтветитьУдалить