пятница, 3 февраля 2017 г.

Альбом "Follow the white Rabbit" від Світлани Коваль

Привіт-привіт))
Знаєте, всі  хто знайомий зі мною, чи, навіть, хто був хоча б раз в мене на сторінках соц. мереж, скажуть: "Света, та це ж зовсім не в твоєму стилі!!!!"
І вони будуть праві ...частково ))) Восновному, я творю для діток, а це все таке світленьке і мімімі, а якщо і випадає, щось для дорослих то 90%, що це буде в стилі шеббі )))
Але тут ....
 Коли я відкрила цю неймовірну колекцію, гортала ці казкові листи, руки просто зачесались, а в голові почали крутитись ідеї, наче шестерні в годинниковому механізмі )))
І процес пішов! Не знаю як і коли, здавалось, мить промайнула, а в руках я вже тримала ось цей казковий альбомчик )))
Люблю його, бо він сповнений натхнення...
Сподіваюсь, він і вам його подарує ) 



Ну що - час мріяти настав !!! 


Хто знає, що за дверцятками ? )))
















 Одна з моїх улюблених цитат ))


а ось і відео 
Готові до пригод ??? Слідуйте за Білим кроликом!


Дякую, що читали та дивились мене!
Всім добра і віри в чудеса!


6 комментариев:

  1. Свєта, альбом неймовірний! Як його цікаво роздивлятись!

    ОтветитьУдалить
  2. Сказочно красивый альбом с кучей секретиков, карманчиков и прочих интересных штучек!

    ОтветитьУдалить