вторник, 21 февраля 2017 г.

СП Lovely mini - 1 етап. Світлана Коваль. Фото МК.

Привіт-привіт )
Сьогодні з вами я, Світлана Коваль, та мій  мімімі -мінік "Baby Boy",  
з ніжної дитячої колекції паперу "Little Bear".
Ще донедавна самим маленьким мініком для мене був альбом 15на15см, і я ніколи б не подумала, що буду робити, щось меншого розміру, більше того полюблю всім серцем цих крихіток )))



 Колекція паперу "Little Bear" ідеально підійшла для наших самих перших фото вдома )))






А якщо вам сподобався цей крихітка, і ви б хотіли і собі такий, тоді ось для вас МК ))

В основі лист крафту 30на30см ,оформлення та декор дитяча колекція паперу "Little Bear"

Вирізаємо нашу основу по такій схемі.

Відрізаємо лишнє та бігуємо по лініях згину.

За бажанням, можна скруглити краї, пройтись фігурним бордюрним дироколом, чи навіть вирізати пів круг, як зробила я, задопомогою ось такої скляної тарілочки )))

Ось, що в мене вийшло) 

Наша основа готова, а тепер саме цікаве - процес декорування!
Тут вже все залежить від вашої фантазії)) 

Для декору можна вирізати листи по розміру кожної сторіночки, або ж менші на пів сантиметра з кожної сторони, так сторінки матимуть цікаві крафтові краї.

Дивимось,щоб все було гармонічно і приклеюємо ))

А тепер прикладаємо фото і вибираємо під них декор.
Хочу порадити вам, не використовуйте сильно обємні елементи, якщо наприклад, хочете використати фішку - то краще це зробити на обкладинці, а в середині найкраще - це висічки, та подекуди чіпборд. 

Декоруєм обидві сторони нашого мініка.

Окрім сторін,що являються обкладинкою )

Складаємо, та дивимось, чи все гарно зкривається!
Ось так в нас вийшов мінік 12на10см

Тепер обкладинка. 
ЇЇ можна також декорувати папером, та мені захотілось зробити мягеньку.
Для цього вирізаємо основу, два листи розміром 12,5см на 10,5см,тобто по пів сантиметра більше з кожної сторони, ніж має наш альбомчик. І зєднуємо картоном, з відступом 0,5- 0,7см.  

Щоб обкладинка, не була сильно об"ємна, замість синтепону я використала фетр.

І обтягнула сірим льоном.

Перед тим,як вклеїти альбомчик до обкладинки, не забудьте пришити необхідні елементи декору.

А тепер вклеюємо і гарно зажимаємо,щоб все міцно трималось! 

Закінчуємо декор обкладинки )

І любуємось результатом )))

Дякую,що читали мене.Сподіваюсь, я надихнула вас ))
Якщо будуть запитання, обов"язково пишіть мені!
Всім па-па )
Материалы коллекции "Little Bear"

32 комментария:

  1. Спасибо за схему и МК, и за вдохновение!

    ОтветитьУдалить
  2. Очень хорошенький альбом, спасибо за МК!)

    ОтветитьУдалить
  3. классно! очень понравилась раскладка - хочу сделать похожий. Светлана, спасибо за МК!

    ОтветитьУдалить
  4. Очень классненько,спасибо,за подробный МК.

    ОтветитьУдалить
  5. Прелесть какая!!!!!!! Восторг!!!!!

    ОтветитьУдалить
  6. Ваш миник такой замечательный, что очень трудно устоять, перед повтором такой конструкции! Спасибо вам большое за МК.

    ОтветитьУдалить
  7. Все, у меня уже руки горят)))) Вы так вдохновляете)

    ОтветитьУдалить
  8. очень хорошенький! как раз удобно с собой куда-то брать)) и нежный такой. я вот тоже смотрю на медвжонка)) резать жалко бумажку- принты такие красивые!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибо большое!! Режте и творите,она для того и создана )))

      Удалить
  9. Світлано, дякую за натхнення. Альбомчик неймовірний!!! Аж собі такого ж захотілося зробити.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Люда,дякуюююю щиро !!! Мені надзвичайно приємно!!!

      Удалить
  10. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  11. Классный, вот мне такой и нужно, буду делать по этой конструкции...

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибоооо!!! Мне очень приятно! Делайте и делитесь с нами результатом!

      Удалить
  12. Чудесный альбомчик! Спасибо за мастер-класс!)

    ОтветитьУдалить
  13. Интересная конструкция, взяла себе на заметку)Спасибо, за чудесный МК!!!

    ОтветитьУдалить
  14. Света, спасибо огромное за вдохновение!!!!!!!!

    ОтветитьУдалить
  15. Очень классный! Делаю по Вашему мастер классу тоже такой миник) в подарок) подскажите, а фото Каких размеров брали?

    ОтветитьУдалить