воскресенье, 26 января 2020 г.

Морські листівки від Людмили Половинко

З Вами я, Людмила Половинко (ИГ: @polovinkoliudmila) для натхнення підготувала листівки  з нашої нової морської колекції "Nautical Graphic"На скільки універсальна колекція, хоч вона і на тему моря, але її можна використати не лише для морських робіт.



Люблю такий глибокий синій колір, який додає акцентів моїм листівкам. Особливо люблю поєднання синього та пісочного кольору, робота в такій палітрі для мене особливо стильна.


 Вирізалки з морськими жителями та водоростями я використала при створенні міні-альбому, а квіти та гілочки залишилися для листівок. Обрізки, які залишилися від попереднього проекту пішли для створення шарів, щоб ускладнити фон. А щоб не виглядало все дуже плоско я деякі деталі припідняла на картон, що додало тіней у роботі.


Я люблю багатошарові роботи, нехай, для того, щоб розгледіти усі деталі потрібно детально переглядати кожен елемент роботи. Але оце відчуття несподіванки є неповторне, коли за одною деталлю ти знаходиш наступну, які не помітив з першого погляду.


 Центральним елементом в  цій листівці є рамка з золотим фольгуванням з набору рамок, які йдуть до цієї колекції. Для підтримання золота я додала ще золотих акцентів за допомогою паєток різного розміру. 


Для урізноманітнення матеріалів, які використовуються в листівці, до своєї композиції додала мережива, висічок та декоративного чіпборду.


 І ще одна листівочка з цієї ж морської колекції, лише тут я використала наш принтований чіпборд.






Метелики - це моя величезна слабкість. Вони такі витончені та тендітні, а якщо їх злегка приклеїти до роботи, вони додають відчуття  динаміки та легкості кожній роботі. І як я жила раніше без них не знаю)).


Комментариев нет:

Отправить комментарий