вторник, 14 января 2020 г.

Альбом Осінь від Людмили Половинко


Привіт.
З вами сьогодні я,  Людмила Половинко (ИГ: @polovinkoliudmila) з ніжним осіннім натхненням.


Перед переглядом усіх фотографій пропоную переглянути відео огляд альбому:


Серед усіх наших останніх новинок я найбільше чекала на осінню колекцію "Falling in Love". ЇЇ теплі кольори надихають на теплі та романтичні роботи. В мене з цієї колекції вже було зроблена не одна робота і в майбутньому точно будуть ще, адже маю на неї великі плани. Хоч на вулиці вже зима, але хочеться продовжувати творити ще теплі осінні роботи. 







Для декору альбому я використала вирізалки, яких у мене не буває забагато. Вирізати я люблю і максимально використовую папір у своєму декорі.





Тепер до усіх наших колекцій входять листки з тежиками, білетиками та метеликами і це просто рай для любителів повирізати. Я завжди вирізаю багато і готую все завчасно, щоб потім не відволікатися на підготовку матеріалів. 


Для додаткового декору я використала лише мереживо, висічки та ембосинг на кальці, але можна обійтися і декором лише з колекції.



















Для декору альбому чудово підійде принтований чіпборд, який завжди можна гарно вписати в композицію і урізноманітнити матеріали.


Комментариев нет:

Отправить комментарий