суббота, 31 октября 2020 г.

Осінній настрій. Натхнення від Олени Базюк

Привіт всім!
Сьогодні разом з вами я, Олена Базюк (ІГ olenabazyuk)
Хочу надихнути вас осінніми барвами та теплотою, осіннім затишком та сонечком)
Я зробила яскраву осінню сторіночку і використала дві колекції паперу - 
Дуже люблю осінь....
ЇЇ спокій, це різнобарв'я, таке ніжне тепло, запах листя, його шарудіння....
Стільки краси в ній...
А ви любите осінь?)
І таке осіннє натхнення чудово передають колекції "Falling in Love" і "Family Tree"  і їх поєднання між собою мені дуже сподобалось. Ніжні акварельні принти "Falling in Love в шикарній палітрі разом із ніжною соковитою зеленню  "Family Tree" додають своїх контрастів)




Теплого осіннього вам настрою і позитиву!
Надіюсь моє натхнення вам сподобалось)
Творіть в задоволення!
З вами феячила Олена Базюк (ІГ olenabazyuk).




Комментариев нет:

Отправить комментарий