пятница, 22 мая 2020 г.

Соняхи і літо. Натхнення від Олени Базюк

Привіт!

Сьогодні творитиму і надихатимусь разом з вами та разом з неймовірними літніми новинками від ТМ Scrapmir я, Олена Базюк (ІГ olenabazyuk). 
А ви вже надихнулись нашими ніжними літніми і квітковими новинками?)
Я просто не могла відірватись від них...А наші соняхи з мишенятами - це справжній настрій літа, теплий, затишний і мрійливий)
І хочу вам показати свій соняховий набір - листівочка і блокнотик)



Давайте роздивимось детальки...
Спочатку покажу вам листівочку з квітами та метеликами під віконцем)
Уявляєте який аромат, а особливо ввечері, мммм. 
Це так класно, літня вечірня прохолода і квіткові аромати)
Колекція Mice's Stories чудово поєдналась з листами паперу з набору Tenderness
адже листок з дощечками я використала саме з цього набору.







А тепер покажу вам блокнотик. 
Для обкладинки я обрала тканину в ЕКО-стилі, а принт в жовту клітинку чудову підійшов до сонячних соняхів)
Використала вирізалки з колекції, середину блокнотику класична - білий зшитий блок і розмір блокноту невелечкий А5.




І відеогляд листівочки:


Ось такий мій соняшниковий скрапнабір)
Надіюсь моє натхнення вам сподобалось)
Творіть в задоволення, будьте здорові і бережіть себе та рідних!
З вами феячила Олена Базюк (ІГ olenabazyuk).


Материалы коллекции "Mice's Stories"

Комментариев нет:

Отправить комментарий