вторник, 5 мая 2020 г.

Ніжний Magic Box.Натхнення від Олени Базюк

Привіт!
Сьогодні творитиму і надихатимусь разом з вами та разом з неймовірними матеріалами від ТМ Scrapmir я, Олена Базюк (ІГ olenabazyuk).
Я дуже люблю папір, люблю багатошаровість, ніжність, квітковість, мереживо - це все про мене) 
І моє натхнення сьогодні квіткове і ніжне разом з колекцією набору Tenderness
В мене для вас Magic Box. Взагалі я люблю Magic Box - ці коробочки зі сюрпризом всередині завжди додають позитиву і загадковості).

Давайте подивимось, що всередині) 

Мій Magic Box розміром 9*9*9см. Спочатку я вирізала основу із дизайнерського цупкого паперу, а потім цю основу декорувала квітковим та весняним папером Tenderness

І ось детальки... Кожна сторона коробочки інша, зі своїми детальками. 
Дрібні елементи вирізала з цього ж набору паперу, додавала висічки і вирубку, трішки мережива і квіти) 






Надіюсь моє натхнення вам сподобалось)
Творіть в задоволення, будьте здорові і бережіть себе та рідних!

З вами феячила Олена Базюк (ІГ olenabazyuk).

Комментариев нет:

Отправить комментарий