воскресенье, 21 февраля 2021 г.

Блокнот дачниці. Натхнення від Надії Кульчицької для Challenge №2/21 "Весна"

Всім привіт. З вами Надія КульчицькаКожен наближає весну по своєму. А в мене виникло бажання, незважаючі на такі не звичні морози за вікном для нашого краю, оновити власний квітник на дачі. Я вже почала підбирати квіточки які  хочу посадити на своїй невеличкій діляночці, щоб вони тішили око від початку весни і до пізньої осені. А щоб все зробити як слід, я зрозуміла, що мені потрібен записничок куди я буду записувати свої плани. Тож для нашого весняного завдання я саме і зробила "Щоденик дачниці". Для обкладинки свого блокнотика вибрала натуральний матеріал - корок і прикрасила її матеріалами з нашої нової колекці ""Sugar and Spice"


В середені блокнота я додала,  для зручності в користуванні, стікери для записів, є місце для ручки, щоб вона завжди була під рукой.

    
        Обкладинку та розділювачи для сторінок прикрасила картками для вирізання та висічками з колекції "Sugar and Spice". Вони чудово підійшли для тематичного блокнота.







Квіточки я вже посіяла, чекаю на результат. 
Діліться в коментарях  як ви наближаєте весну? Чекаємо на ваши роботи до нашого нового завдання Challenge №2/21 "Весна".

З вами була Надія Кульчицька

До нових зустрічей!!!



Комментариев нет:

Отправить комментарий