суббота, 13 февраля 2021 г.

Яскравий блокнот для сміливої дівчини. Оксана Кузьмич

Всім привіт! Сьогодні з вами я, Оксана Кузьмич. І сьогодні в мене для вас дещо яскраве і блискуче, але водночас практичне і універсальне. Це блокнот! Як на мене, то їх не буває забагато. Ще з шкільних років (а то й раніше) маю слабкість до канцелярії і всякого роду записників.


Цього разу хотілось створити щось таке, щоб при одному лише погляді в його сторону піднімався настрій. Для цього я обрала колекцію "Gentle Morning" (хіба можна сумувати, коли дивишся на фламінго?). І все вийшло так, як я і хотіла.


Частина сторінок в блокноті зі скраппаперу, а решта чисті для самостійного заповнення і оформлення, так би мовити "під настрій".



А ще тут особлива вирубка. Частина зроблена з паперу, на який я попередньо наклеїла тканину або замшу. А інша частина з підложок, які йдуть разом з висічками. Завжди зберігаю такі штучки і використовую в роботах. Наприклад, ці листочки з підложки від висічок "Baby GIRL".





Бажаю усім приємної творчості, гарного настрою і море натхнення!


Комментариев нет:

Отправить комментарий