вторник, 22 сентября 2020 г.

Весільні листівки від Людмили Половинко

  Привітики!

З вами я, Людмила Половинко  @polovinkoliudmila,  сьогодні покажу вам своі свіженькі весільні листівки, які я творила я з мега стильної весільної колекції Tenderness. Моя улюблена спокійна палітра з натуральними відтінками, які мене надихають на нові роботи)).


Я зробила дві вертикальні листівки, які  композиційно схожі між собою, але кожна цікава по своєму. В своїх роботах я завжди намагаюсь використовувати папір на усі 100 відсотків. Я завжди завчасно вирізаю усе можливе з колекції, а вже при створенні листівок маю все готове і розкладено під боком.


Окрім вирізалок і висічок я додала ще відштамповки на кальці, які додали легкості та повітряності композиції, а також чіпик та мереживо, які урізноманітнили мою композицію. 
В центрі композиції в мене віночок, від якого в обидві сторони відходять квіткові композиції. У своїх роботах я рідко використовую об"ємні квіти, але для весільних робіт вони дуже актуальні)).


Окрім листка для вирізання та висічок я усе вирізала і з  крафтового листка з фольгуванням, який гармонійно підійшов до усієї композиції, а також ці елементи додали особливого блиску на шику роботі.


Між шарами у композиції я додавала картон та мереживо, яке припіднімало кожен шар і додавало повітря між кожним листочком і композиція виглядала не плоскою, а об"ємною і живою.



Кожну роботу я завжди прошиваю, як мінімум, по периметру, що додає рамки та відчуття завершеності роботі. 


А ця листівка для мене була особливою, так як я тут використала квіточки ручної роботи, які вже давно чекали на свій час))



Останнім штрихом у кожній моїй роботі є нанесення топінгів, я дуже люблю цей момент)), тут я використала золоті паєтки , бісер, артстоуни різного розміру та глітер. А фіналом усіх моїх робіт є нанесення бризгів білим акрилом, який обєднає усі деталі і композиція стає однорідною і цілісною))


З вами була, Людмила Половинко

Комментариев нет:

Отправить комментарий