воскресенье, 6 сентября 2020 г.

Натхнення до завдання #8 Стоп-кадр від Олени Базюк. Соковита листівка-мінік

 

Привіт наші Феєчки!
Сьогодні надихати буду вас я, Олена Базюк (ІГ olenabazyuk).
Для нашого завдання я зробила листівку-мінік)
Ідеєю було, коли крім подарунку листівки можна подарувати ще і спогади)Час для свята, відпустки і класного настрою)
Sun Kissed Babe)
Для роботи я використала яскраву та позитивну колекцію Summer. З цією колекцією відразу хочеться у відпустку - на море, під пальмочки з коктейлем 
і просто релаксувати)
Моя листівка-мінік на кільці і ще й з улюбленим шейкером)
Давайте покажу вам всі детальки і розворотики листівки-мінік. 








Надіюсь, що моя літня робота надихнули вас, чекаємо ваші роботи в 
Challenge #8 - Стоп-кадр (ОЕ фото)!
Творіть в задоволення!

Комментариев нет:

Отправить комментарий