среда, 25 декабря 2019 г.

Новорічний календар від Людмили Половинко. Натхнення до завдання

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко @polovinkoliudmila
.
Я люблю оточувати себе не лише практичними, але й естетичними речами. Сьогодні я покажу вам свій календар, який буде надихати мене на робочому місці.



 Я нещодавно після декрету вийшла на роботу і намагаюсь обжити своє робоче місце. Цього разу я зробила собі новий календар на наступний рік, який замінить звичний магазинний і буде надихати на гарний настрій.


Для декору календаря я використала вирізалки та висічки,які йдуть до колекції. З тих же вирізалок я зробила квітку, яка зайняла центральне місце в моїй композиції.



Для більшої реальності квітки я їй домалювала прожилки золотою гелевою ручкою, додала об'ємної серцевинки і вуаля:


На останок я додала топінгів, паєтками розставила золоті акценти та побризкала білим акрилом.


І ось така зворотня сторона:





Challenge #12   до 13.01.20


Материалы коллекции "Merry Christmas":

Комментариев нет:

Отправить комментарий