понедельник, 23 декабря 2019 г.

Календар "Осінь" від Людмили Половинко.

Привіт.
З вами я,  Людмила Половинко (ИГ: @polovinkoliudmila) з нашою теплою і романтичною колекцією "Falling in Love".
Після презентації новинок від ScrapMir, я особливо чекала саме цю колекцію, палітра і тема якої мені особливо близька та улюблена.
Я люблю усі пори року, в кожній з них є своя ізюминка яка надихає на творчість. А тепла і золота осінь є особливо улюбленою порою в році, коли дерева одягаються в золоті та яскраві барви. Коли опадають перші жовті листочки і на прогулянці в лісі можна назбирати такий осінній  букет. 




З нашої найсвіжішої новинки я зробила календар, щоб він у холодні і довгі зимові вечори нагадував про осінні прогулянки і тепло. 




В колекції паперу "Falling in Love" є листки для вирізання, елементи з якого я використала для декору своєї роботи.



Я не оминула увагою і зворотню сторону свого календаря, яку також задекорувала за допомогою тих же висічок та вирізалок. Деякі елементи я припідняла на картон щоб додати об'єму.







Комментариев нет:

Отправить комментарий