среда, 5 февраля 2020 г.

Альбом Вікуля. Натхнення від Людмили Половинко

З Вами я, Людмила Половинко (ИГ: @polovinkoliudmila
для натхнення підготувала альбом  з колекції "Daddy's Princess".


Для початку пропоную вам переглянути відео огляд альбому:


Колекція паперу дуже ніжна, а милі ведмедики надихають на створення особлино солодкої та зефірної роботи. Свій альбом я робила для саме такої маленької солодкої дівчинки Вікулі.


 Для декору альбому я використала висічки та усі вирізалки, а ще вирізані квіти з колекції з єдинорожками, які ідеально підійшли і по кольору і по стилю.



Обкладинка в альбомі зроблена з цупкого картону, який потім я обтягнула крафт папером. Крафт папір використала для основи сторінок та підложок для фотографій, що додало контрасту роботі та підкреслило ніжність та витонченість колекції.




 А ще я ніколи не обходжу стороною зворотню сторону роботи і завжди  і її декорую.


 Я часто поєднюю папір з різних колекцій, експериментую з декором і цей альбом є результатом мого експерименту.  Тут я спробувала поєдняти дві ніжні дівочі колекції, результатом якого я задоволена.




Ось такі маленькі деталі додають особливого шарму кожному альбому.













З вами була, Людмила Половинко


Комментариев нет:

Отправить комментарий