воскресенье, 6 июня 2021 г.

Морський альбомчик "Sun, Sand, Sea". Натхнення від Лени Рукодільник

Привітики!
Сьогодні з Вами Лєна Рукодільник (ІГ lena_rukodilnik) і я до вас новим натхненням у вигляді Морського альбомчику)
Ура! Вже й літо! Хоча якось на дворі його взагалі не відчувається, та я вірю, що скоро настане дійсно справжнє лісо! А це означає, що пора готуватись до відпуски, поїздки на море))) Як же вже хочеться поніжитись у теплих промінчиках сонечка, поплавати у тепленькому морі, та відпочивати в затінку десь під пальмою)))
От я й вирішила зробити альбомчик, щоб як тільки повернимось з такої мандрівки, одразу заповнити альбомчик яскравими фотками! А ото міні-пано "Sun, Sand, Sea" я таки використала як обкладинку цього морського альбому. А для створення альбомчику я обрала чарівну морську колекцію - "Nautical Graphic".























І як завжди, коротенький огляд альбомчику)

Комментариев нет:

Отправить комментарий