понедельник, 1 марта 2021 г.

Альбом для хлопчика "Mice's Stories" - Лєни Рукодільник

Привітики!
Сьогодні з Вами Лєна Рукодільник (ІГ lena_rukodilnik) і я до вас новим натхненням у вигляді фігурного альбому для хлопчика.
Я чомусь так надихнулась, побачивши мультик "Такчки", а саме мене надихнув мене Філмор, самий популярний міні-бум від Фольцваген. А саме його кольорова гама з ромашками) От як побачила його так одразу й згадала про супер колекцію "Mice's Stories".
Тож я отримала масу задоволення у створені цього альбомчику, адже колекція просто ідеальна!























Таж нижче відео-огляд альбомчику зі всіма секретиками та відкривашками)


В роботі була використана колекція "Mice's Stories"


З Вами була Лєна Рукодільник (ІГ lena_rukodilnik).
Натхнення Вам! 

Комментариев нет:

Отправить комментарий