пятница, 11 октября 2019 г.

Лісовий блокнот з Людмилою Половинко

Привіт.

 до вас з новим натхненням з ще однієї моєї улюбленої колекції паперу Cozy Forest.
Я обожнюю цю колекцію і завжди творю з неї з величезним натхненням. Цього разу я підготувала лісовий блокнот з задекорованими розділювачами.


Для основи блокноту я взяла стандартний магазинний щоденник, який пофарбувала в потрібний колір і затерла восками. А далі настав мій найулюбленіший момент - декор блокноту.



Для декору блокноту я використала висічки та вирізані елементи з паперу, яких в наборі є дуже багато, а це є справжнім раєм для такого фаната вирізання як я.



Для блокноту в хід пішли усі до останнього обрізка з колекції паперу, що не може не тішити)). А ще я підібрала деякі листки з набору Аліса, щоб урізноманітнити та доповнити мою композицію.



В моєму блокноті є три задекорованих розділювачі з лісовими пахучими травами.






Ось так сьогодні я спробувала згадати літо. Маю надію, що мені вдалося надихнути Вас на творчість.

З вами була, Людмила Половинко

Натхнення вам та тепла у серці! 

Комментариев нет:

Отправить комментарий