четверг, 19 марта 2020 г.

Настінний календар від Людмили Половинко.


Привіт.
З вами сьогодні я,  Людмила Половинко (ИГ: @polovinkoliudmila) з новим яскравим натхненням. Починаємо Новий рік з новим календарем. Для виготовлення календаря  я використала одну з наших останніх новинок - осінню колекцію "Falling in Love". Я фанат цієї колекції її палітра тепла і затишна і така моя на всі 100 відсотків.




З цієї колекції я зробила вже не одну роботу, вона мене особливо надихає і хочеться ще подовше попрацювати з нею. Для фону я використала обрізки з інших проектів, які припідняла на картон і створила додатковий об"єм.


Тепер до усіх наших колекцій входять листки з тежиками, білетиками та метеликами і це просто рай для любителів повирізати. Я завжди вирізаю багато і готую все завчасно, щоб потім не відволікатися на підготовку матеріалів та творити в задоволення.










З вами була, Людмила Половинко

Комментариев нет:

Отправить комментарий