понедельник, 21 июня 2021 г.

Листівка-тунель з кошенятками. Робота до завдання Challenge #6/2021 "Свидание с природой"

Всім привіт! Сьогодні з вами я, Оксана Кузьмич.
Побачивши наше нове завдання, я довго обирала, яку ж колекцію для нього обрати. Я зупинилась на колекції "Purr-Purr", томущо вона легка і невимушена, а ще я дуже люблю з нею працювати. Звичайно природа прекрасна будь-якої пори, та все ж мені найбільш до вподоби саме влітку. Все навколо зелене, цвіте і пахне. Наше невеличке містечко потопає в густих кущах і різнобарвних квітах. Хочеться гуляти зранку до вечора і насолоджуватись краєвидами і ароматами.




Я зробила саме листівку тунель, щоб показати як все навколо просто потопає в зелені і квітах.


Бажаю всім гарного літнього настрою і запрошую вас приєднатись до нашого нового завдання!

Комментариев нет:

Отправить комментарий